قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از فروشگاه اینترنتی به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‌ سایت هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌ها و فروشگاه داده پردازی آموت است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‌های قبلی محسوب می‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‌ های فروشگاه آنلاین تحت مالکیت شرکت داده پردازی آموت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و سرویس‌های فروشگاه داده پردازی آموت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‌نمایید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه داده پردازی آموت اقدام نماید.

تعریف فروشگاه

فروشگاه اینترنتی به سایت هایی گفته می‌شود که مجموعه ای از اطلاعات محصولات را برای کاربران نمایش داده و با استفاده از اتوماسیون های برنامه نویسی امکان خرید و سفارش کالا را به مشتری می‌دهد.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌ها و خدمات فروشگاه داده پردازی آموت استفاده می‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‌کنید و یا به فروشگاه داده پردازی آموت درخواست خود را ارسال می نمایید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‌ها باشد، شما تایید می‌کنید که فروشگاه داده پردازی آموت به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه داده پردازی آموت برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

سیاست‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه داده پردازی آموت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند. فروشگاه داده پردازی آموت متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع شما با ارتباط با فروشگاه داده پردازی آموت، رضایت خود را از این سیاست نشان می‌دهید. در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه داده پردازی آموت کاربران، مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‌پذیرد به عهده کاربران است. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با کاربران، پایگاه رسمی پرتال مشتریان به آدرس hub.amootsoft.com می‌باشد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

_ فروشگاه داده پردازی آموت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌گذاری آنلاین ارائه می‌دهد.

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‌های ثبت شده غیر آنلاین در طول روزهای کاری در اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌شوند.

- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

7 روز ضمانت بازگشت خدمات

مشتری موظف است هنگام دریافت کالا و خدمات آن را از نظر صحت نرم افزاری بررسی نماید و نظرات خود را به فروشگاه داده پردازی آموت اطلاع دهد. لذا پس از دریافت کالا و خدمات فروشگاه داده پردازی آموت هیچ گونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت. همچنین به مدت 7 روز مهلت دارد از خدمات استفاده نموده و در صورت عدم رضایت؛ خدمات خریداری شده به غیر از شارژ توسط فروشگاه داده پردازی آموت به وی بازگردانده می شود.)

نمایندگی

فروشگاه داده پردازی آموت در هیچ نقطه‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌ها، تراکنش‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به فروشگاه داده پردازی آموت اطلاع دهید.

لازم به ذکر است که فروشگاه داده پردازی آموت با هیچ یک از سایت های تخفیف گروهی همکاری نداشته و در برخی موارد افراد متفاوت با استفاده از نام فروشگاه داده پردازی آموت اقدام به فروش کالاها و خدمات ارزان قیمت با کیفیت نازل می نمایند.

قوانین اوج / قوانین آوانک / قوانین پیامک

مقدمه:

کاربر با ثبت نام و استفاده از هر یک از خدمات مشاوران CRM اوج تایید می‌کند که از مفاد سه سند «شرایط استفاده از خدمات (Terms of Service)»، «توافق‌نامه‌ی سطح خدمات (SLA)» و «سیاست حفظ حریم خصوصی (Privacy Policy)» مطلع شده، آن‌ها را مورد پذیرش قرار داده و به موارد مطرح شده در هر سه مستند پای‌بند است. از آن‌جایی که ممکن است در هر زمان مفاد هر یک از مستندات ذکر شده از سوی شرکت داده‌پردازی آموت، مورد بازبینی و به‌روزرسانی قرار گیرد، لازم است کاربر همواره به لینک‌های مربوط به هر کدام مراجعه کند و از به‌روزرسانی و تغییرات احتمالی آن‌ها آگاه شود. اگر چه عدم مراجعه کاربر به این سه سند، مانع از اجرای مفاد آن نخواهد بود و این مستندات بلافاصله پس از هر گونه تغییر، به اجرا گذاشته خواهد شد.

اهداف:                                                                                                                                                     

این سند به بیان قوانین حاکم میان شرکت داده‌پردازی آموت و مشتریان CRM اوج می‌پردازد که در 5 بند شامل: قوانین جمهوری اسلامی ایران، حقوق مولف (Copyright) و سایر قوانین نافذ بین‌المللی، تعهدات خریدار، تعهدات فروشنده، تعلیق و شرایط فسخ ارائه می‌شود.

دامنه کاربرد و مسئولیت ها:

3-1 دامنه کاربرد:

 دامنه کاربرد این سند شامل فعالیت‌های شرکت داده‌پردازی آموت و مشتریان محصول CRM اوج می‌باشد.

3-2 مسئولیت‌ها:

مسئولیت اجرای این سند بر عهده مشاوران CRM اوج و مسئولیت نظارت بر عهده شرکت داده‌پردازی آموت می‌باشد. داده‌پردازی آموت در زمان پیش‌آمدن موارد غیرقابل اجتناب مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اعتصاب، تحریم، قطعی اینترنت و ارتباطات داخلی و بین‌المللی، مسوولیتی در قبال انجام‌نشدن تعهدات خود ندارد. مادامی که این شرایط به تشخیص داده‌پردازی آموت طولانی شود و ارایه‌ی خدمات را متاثر و معلق کند، هیچ‌گونه مسوولیت یا تعهدی متوجه داده‌پردازی آموت نخواهد بود.

تعاریف و اختصارات:

"مرکز خدمات مشتریان (هاب)" آدرس اینترنتی https://hub.amootsoft.com که در این مرکز خدمات مشتریان تمامی اطلاع رسانی‌ها، آموزش و راهنما تیکت و پیگیری و فاکتور‌ها با اطلاعات حساب کاربری خریدار در دسترس می‌باشد.

"خریدار" عبارت است از هر شخص حقیقی و یا حقوقی که با پذیرش قیود و مندرجات آن و با ارائه مدارک مربوطه، درخواست خرید محصول نماید.

"فروشنده" عبارتست از شخص یا نهادی که در ازای دریافت مبلغی، کالا یا خدماتی را مبادله می‌کند.

شرح روش:

نرم افزار CRM‌اوج در کشور ایران ثبت شده است و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند؛ کاربر در هنگام استفاده از تمامی خدمات CRM‌اوج موافقت خود را با شرایط و قوانین زیر اعلام می‌نماید:

5-1 حقوق مادی و معنوی

5-1-1- حقوق مولف (Copyright) و سایر قوانین نافذ بین‌المللی

مالکیت انحصاری و تمام حقوق مادی و معنوی نشان تجاری CRMاوج، ایده‌های به‌کارگیری شده، محصول، سرویس و محتوای منتشر شده به هر شکل در وب‌سایت OWJ.IO و تحت هر زیردامنه‌ی آن برای شرکت داده‌پردازی آموت (سهامی خاص) محفوظ است و استفاده و بهره‌برداری از آن به هر شکل و با هر نیتی، برای پروژه‌ها و امور شخصی، تجاری یا عام‌المنفعه، اعم از مستقیم یا غیرمستقیم، بدون مجوز کتبی از داده‌پردازی آموت ممنوع و غیرمجاز است. اطلاعات و داده‌ها، کدهای کامپیوتری، محتوای آموزشی و سایر موارد تولیدشده‌ی داده‌پردازی آموت از مصادیق محتوای منتشر شده هستند. هرگونه بهره‌برداری غیرمجاز، حق داده‌پردازی آموت بر اقامه‌ی دعاوی قانونی مرتبط و پی‌گیری حقوق خود از مجاری قانونی محفوظ خواهد بود.

کاربر با استفاده از CRM‌اوج می‌پذیرد که قوانین ایران و قوانین و عرف نافذ در هر منطقه که در آن خدمات CRM‌اوج ارایه می‌شود را رعایت می‌کند و هیچ‌گونه اقدامی که به هر شکل موجب ایجاد هرگونه مسئولیت برای CRM‌اوج شود، انجام نمی‌دهد و با وقوع این امر، تمامی مسئولیت‌های قانونی مرتبط را به‌عهده می‌گیرد.

5-1-2- مجوز ( لایسنس"License")

نرم‌ افزار CRMاوج در شرکت خریدار و برروی یک سیستم مرکزی (سرور) مستقر و نصب می شود و فقط تعداد کلاینت ها و کاربران مجاز (تعداد کاربران خریداری شده) امکان استفاده از آن را دارند. برای هر مشتری یک لایسنس منحصر بفرد تعریف شده است که این مجوز قابل انتقال به غیر نمی‌باشد و همچنین مجوز به صورت آنلاین اعتبار سنجی خواهد شد. مجوز‌های صادر شده فقط بر روی یکی از سیستم های "سرور" مشتری قابل نصب و فعال سازی می‌باشد. در صورت احتیاج به نصب برروی دیگر شعب خارج از شبکه سازمان احتیاج به خرید مجوز دیگری می‌باشد.

5-1-3- حساب کاربری

برای ساخت حساب کاربری لازم است اطلاعات کاربر مطابق اطلاعات مندرج در مدارک شناسایی رسمی وارد شود. با واردکردن اطلاعات نادرست در حساب کاربری، مسئولیت آن به‌عهده‌ی کاربر خواهد بود. اگر یک یا چند مورد از اطلاعات کاربر تغییر کرد، لازم است در سریع‌ترین زمان آن را در حساب کاربری خود ویرایش و به‌روز کند. مسئولیت واردکردن اطلاعات به‌شکل صحیح و کامل و حفاظت از گذرواژه‌ی انتخابی‌ صرفاً به‌عهده‌ی کاربر خواهد بود و اگر ضعف گذرواژه منجر به نفوذ به‌ حساب کاربری شود، مسئولیتی متوجه CRM‌اوج نیست.

با ساخت حساب کاربری آموت، ایمیل‌ها و پیامک‌های (SMS) اطلاع‌رسانی برای‌ کاربر ارسال می‌شود. کاربران اگر تمایلی به دریافت این موارد ندارند، می‌توانند اشتراک خود را لغو کنند، در این موقعیت، داده‌پردازی آموت مسوولیتی در قبال بی‌اطلاعی کاربران از پیام‌هایی که از این مسیرهای ارتباطی منتشر می‌شوند، نخواهد داشت.

5-1-4- ارتباطات دیجیتال

با استفاده از خدمات CRM‌اوج، کاربر موافقت می‌کند ارتباطات دیجیتال مانند دریافت اطلاعیه، ایمیل، پیامک، اعلان، پشتیبانی به‌شکل پاسخ به «تیکت» و... جایگزین روش‌های سنتی ارتباطات مانند فکس، تلفن، نامه و مراجعه حضوری شود؛ در نتیجه، هرگونه مکاتبه به‌روش‌های دیجیتال ذکرشده از نظر قانونی معتبر خواهد بود.

5-1-5- کد هدیه و تخفیف‌ها و پرموشن‌ها

کد هدیه، تخفیف‌ها و تمام مبالغی که در تبلیغات و کمپین‌ها به‌عنوان هدیه به کاربران داده می‌شود، تنها برای همان کاربر قابل استفاده خواهد بود و فروش، واگذاری یا انتقال آن به کاربر دیگر ممکن نیست. هم‌چنین امکان بازگشت وجه آن به مشتری و تسویه ریالی این کدها و تخفیف‌ها وجود ندارد.

هر کد هدیه‌ای که مشاوران CRM اوج صادر می‌کنند دارای تاریخ انقضای مشخصی است و چنان‌چه کاربر در مدت زمان معتبر از کد هدیه استفاده نکند، کد باطل شده و دوباره صادر نخواهد شد.

5-2 تعهدات فروشنده

فروشنده متعهد می‌گردد نسخه نرم‌افزاری ذکر شده در قرارداد فروش را ظرف مدت اعلام شده در پروپوزال (با همکاری مشتری) از تاریخ تایید واحد مالی به صورت کامل و بدون هیچ‌گونه ایرادی نصب و راه اندازی نماید.

فروشنده متعهد می‌شود که تمامی خدمات ذکر شده را طبق زمانبندی تعریف شده در پروپوزال اختصاصی ارائه شده به خریدار، انجام دهد.

پس از پرداخت فاکتور توسط خریدار، فروشنده طبق برنامه زمانبندی تغییرات را اعمال می‌نماید و به خریدار تحویل می‌دهد.

فروشنده متعهد می‌شود که تمامی درخواست‌های تغییرات/ اضافات (سفارشی سازی) اعلام شده توسط خریدار و یا سفارش های خاص نرم‌افزاری که در پروپوزال ذکر نشده و در طول پروژه از طرف خریدار مطرح شود را بررسی نماید و در صورت قابل اعمال بودن، در اسرع وقت نسبت به اطلاع هزینه مطابق جدول اعلام قیمت در توافق‌نامه سطح خدمات مشاوران CRM اوج به شماره WI-OJ-06 در مرکز خدمات مشتریان (هاب) اقدام نماید.

فروشنده متعهد می‌شود که در صورت وجود هرگونه مشکل در خصوص نرم‌افزارهای ارائه شده به خریدار و یا در صورت درخواست ارسال کارشناس طبق زمانبندی مطابق با پروپوزال اعلام شده (در صورت نیاز برآورد هزینه، توسط فروشنده انجام می‌شود)، نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام نماید.

5-3 تعهدات خریدار

خریدار موظف به تأمین و ارائه تمام اطلاعات مورد نیاز فروشنده جهت استقرار و تحویل نرم ‌افزار CRMاوج می‌باشد.

خریدار، كارشناسان فروشنده را به واحدهای ذیربط معرفی و دستورات و توصیه‌‌های لازم را جهت همكاری با آنان صادرخواهد كرد.

خریدار، می بایست در صورت ایجاد هرگونه درخواست تغییر در زمان جلسه هماهنگ شده و یا لغو آن حداقل 48 ساعت قبل از تاریخ جلسه با مدیر پروژه CRMاوج هماهنگی‌های لازم را بعمل آورد.

خریدار متعهد می‌گردد یک نماینده تام الاختیار به عنوان مدیر نرم ‌افزار تعیین و كتباً به نرم ‌افزاری آموت معرفی نماید تا در مراحل مختلف هماهنگی‌ها و توافقات لازم با ایشان انجام شود. نماینده معرفی شده می‌بایست ثابت باشد و در صورت تغییر، توسط خریدار کتباً اعلام گردد.

به دلیل ماهیت نرم ‌افزار CRMاوج، خریدار موظف به فراهم نمودن بستر اینترنت بر روی سیستم سرور خود می‌باشد همچنین تمامی کلاینت‌های مورد استفاده جهت نرم ‌افزار اوج باید در یک شبکه کامپیوتری باشند.

در برخی اوقات جهت نصب، پشتیبانی، آموزش، تحلیل، مشاوره و ...خریدار موظف به ایجاد دسترسی ریموت (اشتراک صفحه‌ی کامپیوتر از راه دور) به کارشناسان پشتیبانی می‌باشد.

خریدار موظف به چک کردن نسخه پشتیبانی (Backup) روزانه می‌باشد. فروشنده مسوولیتی در قبال تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعات خریدار و بازگرداندن اطلاعات از دست رفته، که به‌دلیل خطای خریدار یا هر دلیل دیگری رخ داده ‌است، ندارد.

برای ارائه کلیه خدمات این تفاهم‌نامه در خارج از محدوده شهر مشهد علاوه بر هزینه‌های ایاب و ذهاب و اقامت و هزینه‌های مرتبط با خدمات ارائه شده و پذیرایی کارشناسان اوج، به ازای هرروز کاری مبلغ 5.000.000 ریال بابت هزینه اعزام کارشناس دریافت خواهد گردید.

کلیه اشخاصی که تحت هر عنوان از طرف فروشنده به منظور انجام مفاد تفاهم‌نامه به خریدار معرفی می‌شوند، جزء پرسنل فروشنده محسوب شده و خریدار حق هیچ‌گونه ارتباط کاری خارج از تفاهم‌نامه مربوطه را با ایشان نخواهد داشت.

چنانچه به علت قصور خریدار هر‌گونه تاخیری درروند کاری فروشنده ایجاد گردد، به ازای هر روز تاخیر، یک روز به زمان پروژه افزوده می‌شود.

بعد از تحویل کامل نرم افزار و خدمات به خریدار، خریدار می بایست ظرف مدت 30 روز گواهی انجام تعهدات را به فروشنده تحویل دهد. در صورتی که بخشی از خدمات توسط فروشنده به صورت مطلوب انجام نپذیرفته است، خریدار میتواند تمامی موارد را طی تیکتی به انضمام مستندات به فروشنده اعلام نماید. فروشنده ظرف مدت 30 روز از دریافت تیکت نسبت به رفع نقایص اقدام می‌کند.

خریدار ملزم به حضور در کلیه جلسات نیازسنجی، آموزش و استقرار می‌باشد.

خریدار ملزم به امضاء و تایید گزارش کار کارشناسان پس از هر بار مراجعه حضوری از طریق فرم‌های ارائه شده تحت عنوان چک لیست گواهی انجام کارنصب، استقرار و آموزش CRM به شماره CL-OJ-05، تاییدیه تحویل نهایی محصول CRMاوج به شماره FO-OJ-21 از سوی داده‌پردازی آموت می‌باشد.

با پرداخت مبلغ فاکتور خریدار مفاد تفاهم‌نامه و ضوابط فروشنده را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.

روش ارتباطی مستند فروشنده با خریدار، تیکت های مرکز خدمات مشتریان (هاب) آموت خواهد بود.

خریدار متعهد می‌شود که کلیه تمهیدات لازم در ارتباط با نصب نرم‌افزار از جمله سیستم عامل و حداقل مشخصات سخت افزاری اعلام شده در پروپوزال از طرف تیم فنی اوج امکانات لازم را آماده نماید، مسئولیت تاخیر در فراهم آوردن موارد لازم بر عهده خریدار می‌باشد.

5-4 شرایط تعلیق

در صورتی‌که خریدار بعد از اعلام فروشنده در فراهم آوردن امکانات و شرایط جهت نصب و استقرار نرم افزار کوتاهی نماید، فروشنده پروژه را به حالت تعلیق در آورده که این مورد به صورت تیکت از طریق سامانه مرکز خدمات مشتریان (هاب) به خریدار اعلام می‌شود و خریدار مهلت دارد با یك اعلام قبلی حداکثر تا یکسال پس از ارسال تیکت تعلیق، فعالیت خود را از سر بگیرد که پس از آن هزینه خدمات مطابق با لیست قیمت توافق نامه سال جاری اعمال خواهد شد. چنانچه خریدار پس از یکسال درخواست عودت داشته باشد، صرفاً 20% مبلغ تفاهم‌نامه به ایشان عودت داده می‌شود.

5-5 شرایط فسخ

در شرایطی‌كه فروشنده قادر به تكمیل و انجام كل یا بخشی از تعهدات خود مطابق تفاهم‌نامه نباشد و یا قادر به رفع نقایص خود ظرف مدت یک ماه از تاریخ اعلام شده توسط خریدار نباشد، خریدار به تناسب مراحل پیشرفت کار و هزینه اعلام شده در پروپوزال، مبلغ را محاسبه و در یکی از حالت های زیر تفاهم‌نامه را فسخ نماید:

در صورتی‌که پروسه نصب نرم‌افزار توسط کارشناسان پشتیبانی شروع نشده باشد و قصور از طرف فروشنده باشد و پروژه تعلیق نشده باشد، در صورت فسخ تفاهم‌نامه، 100% مبلغ تفاهم‌نامه خرید نرم‌افزار عودت خواهد شد.

در صورتی‌که نصب و راه اندازی به اتمام رسیده باشد ولی آموزش انجام نشده باشد، در صورت فسخ تفاهم‌نامه، 30% مبلغ تفاهم‌نامه خرید نرم ‌افزار کسر و الباقی عودت خواهد شد.

در صورتی‌که نصب و راه اندازی و آموزش‌ها به اتمام رسیده باشد و بسته کامل تحویل شده باشد، امکان فسخ تفاهم‌نامه و عودت وجود ندارد.

در صورتی‌که در پایان مهلت مذکور فروشنده مطابق اخطار خریدار عمل نکرده باشد، خریدار حق خواهد داشت بدون احتیاج به تشریفات خاص تفاهم‌نامه را با اخطار کتبی سی روزه فسخ نماید در این صورت فروشنده حق مطالبه هیچ‌گونه وجهی به عنوان جبران پرداخت‌هایی که نموده و یا جبران خسارت نخواهد داشت و فروشنده موظف به بازپرداخت کل هزینه‌ها و مبالغ دریافتی خود به خریدار می‌باشد.

در حالتی‌که سیستم‌های تحویلی فروشنده بدون اشکال بوده و صرفا خریدار تمایل به ادامه اجرای تفاهم‌نامه نداشته باشد نیازی به بازپرداخت مبالغ دریافتی از سوی فروشنده نمی‌باشد .

کلیه مفاد موجود در ماده فسخ تفاهم‌نامه حداکثر تا یکسال پس از تاریخ فاکتور (مطابق با شرایط تعلیق) معتبر بوده و در صورت گذشت این زمان فسخ تفاهم‌نامه امکان‌پذیر نخواهد بود.

پیوست:

چک لیست گواهی انجام کارنصب، استقرار و آموزش CRMاوج                       CL-OJ-05

فرم تاییدیه تحویل نهایی محصول CRMاوج                                              FO-OJ-21

پشتیبانی نیاز به پشتیبانی دارید ؟ با یک کلیک درخواست خود را ارسال کنید ثبت درخواست
تماس با ما ۷ روز هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ پاسخگوی شما هستیم ۰۵۱-۳۱۷۷۷۰۰۰
لطفا میزکار خود را انتخاب کنید