ما برای کمک به شما در هر زمان آماده ایم ...
در خواست شما در خصوص دسترسی به وب سرویس آوانک از طریق لینک زیر امکان پذیر می باشد:
https://portal.avanak.ir/documentation
لازم به ذکر است کلیه متد های وب سرویس به دو زبان php و c# جهت راهنمایی دقیق تر در دسترس شما قرار گرفته است.
متد OTP امکان ساخت کد امنیتی یکبار مصرف را به شما می دهد که به وسیله ی آن می توانید بخش هایی همچون سیستم ثبت نام در سایت ، بازیابی رمز عبور ، سیستم های بانکی ، تایید پرداخت آنلاین و ... را کاملا هوشمند و با امنیتی بالا پیاده سازی نمایید .
شما از طریق وب سرویس پیام صوتی آوانک (سرویس OTP) ، میتوانید آن را بر روی بخش های مورد نظر سایت خود تنظیم نمایید .لذا جهت فعالسازی این سرویس میتوانید از لینک : https://www.avanak.ir/webservice#OTP استفاده نمایید.
متد MakeSecureCall ( تماس امن ) تنها جهت افرادی می باشد که پنل مدیریتی آوانک را دارند و نماینده مستقیم آوانک هستند.
در دو حالت نمایندگی سطح یک وسطح دو، شما علاوه بر امکان استفاده از سامانه پیام صوتی ،امکان کسب درآمد هم دارید.
تفاوت نمایندگی سطح 1 و سطح 2 در هزینه فعالسازی سرویس و تعرفه ی ارسال پیامی صوتی است که اعمال میگردد.
هزینه فعالسازی سرویس در نمایندگی سطح 1 به نسبت سطح 2 بیشتر است اما تعرفه ارسال کمتری دارد.
سرویس 1ماهه نمایندگی سطح 1 :3890000 ریال ، تعرفه ارسال هر1پالس 828 ریال
سرویس 3 ماهه نمایندگی سطح 1 :10590000 ریال ، تعرفه ارسال هر1پالس 828 ریال
سرویس 12 ماهه نمایندگی سطح 1 :37490000 ریال ، تعرفه ارسال هر1پالس 828 ریال
سرویس 1ماهه نمایندگی سطح 2 :2490000 ریال ، تعرفه ارسال هر1پالس 864 ریال
سرویس 3 ماهه نمایندگی سطح 2 :6790000 ریال ، تعرفه ارسال هر1پالس 864 ریال
سرویس 12 ماهه نمایندگی سطح2 :24590000 ریال ، تعرفه ارسال هر1پالس 864 ریال
برای اطلاعات بیشتر لطفا لینک زیر را بررسی نمایید
https://www.avanak.ir/reseller
بله از طریق ارسال تیکت میتوانید دامنه جدید خود را ارسال نمایید.
برای این منظور ، شما از طریق لینک زیر میتوانید درخواست (تیکت) خود را ثبت نمایید.
https://hub.amootsoft.com/tickets/create
چنانچه در قسمت تنظیمات سامانه، لوگوی خود را بارگذاری نمایید تغییرات در دامنه شما اعمال میگردد.
برای مشاهده ی تغییرات اعمال شده باید به دامنه خود مراجعه کنید. مادامی که از دامنه ی آوانک وارد شوید لوگوی اختصاصی اوانک را در بالای صفحه مشاهده خواهید نمود. شما تنها در شرایطی می توانید شاهد لوگوی خود باشید که از طریق آدرس دامنه ی خود وارد شوید.
برای این مورد شما میتوانید از برنامه اندرویدی که از طریق لینک دانلود زیر قابل دانلود میباشد(یا برنامه های مشابه موجود در google play)، استفاده نمایید:
https://www.avanak.ir/assets/software/SA-Contacts.rar
همچنین برای سیستم عامل IOS، شما میتوانید از برنامه های مشابه که در (apple store) قرار دارد استفاده نمایید.
خیر. هنگامی که مشترک پنل کاربری را شارژ میکند، به همان میزان شارژ مشترک، پالس تماس از اپراتور رزرو میشود و امکان تخفیف در ارسالها حتی بصورت انبوه وجود ندارد.
همچنین بمناسبتهای مختلف، نظیر اعیاد و... جشنواره هایی در نظر گرفته میشود که تخفیفاتی در خرید سرویس ها و یا شارژ در نظر گرفته میشود و این جشنواره ها از طریق سامانه، به اطلاع کاربران خواهد رسید.
در سامانه آوانک، سرویسی بنام تماس برگشتی (callback) وجود دارد که مخاطب میتواند تا هر زمانی که با سرشماره تماس گیرنده بر روی تلفن همراه یا ثابت خود، تماس بگیرد آخرین صورت ارسال شده از سمت سامانه را بشنود.
ثبت نام اولیه ای که صورت میگیرد الزاما باید به نام شخص حقیقی صورت گیرد و درواقع خرید و فعالسازی پنل بنام شخص حقیقی انجام میشود.
لازم به ذکر است امکان ثبت مشخصات حقوقی شرکت جهت صدور فاکتور رسمی وجود دارد.
در حالت دموی سامانه، محدودیتهایی نظیر:
1- حداکثر مدت زمان استفاده رایگان از سامانه 10 روز میباشد .
2- محدودیت در ارسال ( امکان ثبت کمپین بیشتر از 4 شماره وجود ندارد )
3- عدم امکان استفاده از تمامی متدهای وبسرویس
وجود دارد که با خرید هر یک از سرویس های ماهیانه، سالیانه و یا دائمی، این محدودیت ها برداشته میشود.
شایان ذکر است، سرویس ها از نظر امکانات هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها در مدت زمان استفاده با یکدیگر تفاوت دارند.
برای ارسال تیکت به پشتیبانی لازم است شما وارد وب سایت آموت شوید. برای ورود به وب سایت از دو روش امکان پذیر است:
روش اول : از طریق نرم افزار
داخل نرم افزار برروی کلید ارسال تیکت به پشتیبانی اوج در نوار بالا سمت چپ کلیک کنید.
وب سایت برای شما باز میشود.
روش دوم:
مرورگر خود را باز کنید به مسیر https://hub.amootsoft.com بروید
موس را برروی گزینه پشتیبانی در نوار بالا ببرید سپس در منوی باز شده برروی ارسال تیکت کلیک کنید.
اگر شما در وب سایت لاگین نکرده باشید، صفحه لاگین برای شما باز میشود و با شماره خود وار شوید.
سپس وارد صفحه ارسال تیکت میشوید.
توجه کنید دپارتمان CRM اوج را انتخاب کنید.
متن و عنوان و اولویت تیکت را مشخص کنید و اگر فایل پیوستی دارید اضافه کنید سپس برروی ثبت کلیک کنید
برای نمایش/عدم نمایش هشدار های تماس ناشناس در صورتیکه سطح دسترسی کاربری شما ادمین می باشد، برروی کلید پرونده در بالا سمت راست کلیک کنید سپس وارد تنظیمات برنامه شوید.
برروی کلید تنظیمات هشدار ها سمت راست بالا کلید کنید.
گزینه زنگ تماس ورودی ناشناس را فعال/غیرفعال کنید سپس برروی کلید ذخیره تنظیمات هشدار ها پایین سمت چپ کلیک کنید.
در صورتیکه سطح دسترسی شما ادمین نمی باشد جهت عدم نمایش پاپ آپ تماس های ورودی در صفحه اصلی بر روی کلید قطه هشدار تماس کلیک کنید این کلید هایلایت می شود و هیچ پاپ آپ تماس نمایش داده نمی شود در صورتیکه بخواهید مجدد پاپ اپ تماس داشته باشد مجدد بر روی این کیلد کلیک کنید هایلایت ایجاد شده از بین می رود و هشدار تماس خواهید داشت.
در افزونه ی میزکار بررسی شود که کلید ابزار های "قطع هشدار" و "قطع هشدار تماس" غیرفعال باشد.
ساعت و تاریخ ویندوز سیستم کلاینت و سرور نیز باید بررسی شود که یکسان و درست باشد همچنین انتی ویروس و یا دیوار اتش ویندوز را بررسی کنید که غیرفعال باشد.
برای ایجاد یک کاربر جدید در اوج ابری، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:
وارد کاربری مدیریتی اوج ابری شوید و روی منوی "تنظیمات" کلیک کنید.
در بخش "کاربران" روی گزینه "مدیریت کاربران" کلیک کنید.
بر روی دکمه "ایجاد" کلیک کنید و در فرم ساخت کاربر، جزئیات مربوط به کاربر جدید را وارد کنید، مانند نام و شماره موبایل، سطح دسترسی و نقش کاربر. بعد از تکمیل جزئیات، روی دکمه "ذخیره" کلیک کنید. پس از اینکه کاربر جدید در اوج ابری ایجاد شد یک پیامک حاوی لینک ورود به نرم افزار اوج برای کاربر ارسال میشود که می تواند با استفاده از این لینک وارد نرم افزار اوج ابری شود.
پیشنهاد ما برای احراز هویت در سایت، استفاده از وبسرویس با متد send quick OTP میباشد.
جهت استفاده از این متد، ابتدا می بایست یک الگو در پنل کاربری تان در قسمت (امکانات ———-> الگوها————> جدید) ثبت نمایید و نیز گزینه otp را فعال نمایید، پس از تایید الگو توسط اپراتور می توانید از طریق متد send quick OTP امکان احراز هویت برای وب سایت تان را فراهم کنید.
خیر استفاده از وب سرویس شامل هزینه نمی باشد و شما تنها هزینه مربوط به ارسال پیام را می پردازید. (بر اساس تعرفه خط مورد استفاده جهت ارسال و نیز تعداد صفحات پیام ارسالی)
بله ، کلیه متد های وب سرویس به دو زبان php و C# جهت راهنمایی دقیق تر در دسترس شما قرار گرفته است.
برای این منظور شما از طریق لینک زیر میتوانید به وب سرویس پیامک آموت درسی داشته باشید:
https://doc.amootsms.com/Documentation
خطای 8- به معنای کوتاه بودن مدت زمان صوت هست. حداقل مدت زمان مربوط به صوت 3 ثانیه میباشد.
تستییییییی
تستییییییی
تستییییییی
تستییییییی
دقت نماييد پيامک هاي مشتريان قبل از ارسال بايد بررسي و سپس ارسال شوند و اين روند توسط واحد مانيتورينگ بصورت لحظه اي در حال انجام مي باشد. لازم به ذکر است جهت جلوگيري از نارضايتي مشتريان سيستم اعلام تاخير، فعال گرديده است ، در صورتی که پیامک شما بیش از 10 دقیقه در صف واحد مانیتورینگ قرار بگیرد امکان فعال کردن گزینه اعلام تاخیر وجود دارد و با ثبت آن واحد مانيتورينگ از اولويت پيام شما آگاه و بررسي سريعتر را بر روي پيام شما انجام مي دهد. دقت نماييد تاييد پيام ها اکثرا سريعا انجام مي گردد ولي برخي روزها در پيک کاري با توجه به تعداد انبوه پيام ها، شايد زمان بيشتر از 10 دقيقه زمان ببرد.
بله. ارسال پیامک از طریق آنتن مخابراتی (BTS) یکی از روش های ارسال پیامک تبلیغاتی تنها به شماره های ایرانسل می باشد.
شرایط و نحوه ارسال :
از طریق این سرویس شما می توانید به موبایل های ثبت شده در آنتن ایرانسل منطقه مورد نظر پیامک ارسال نمایید.
شماره های هر آنتن به صورت میانگین بین 15 روز تا 1 هفته آپدیت و به روز رسانی می گردند.
ارسال به کل کشور امکان پذیر می باشد.
ارسال در این روش تنها به پیش شماره های ایرانسل (دائمی یا اعتباری) مانند رنج های زیر انجام می گردد :۰۹۳۵-۰۹۳۶-۰۹۳۷-۰۹۳۸-۰۹۳۳-۰۹۳۹-۰۹۳۰
ارسال پیامک با پیش شماره 9000 انجام می شود ( نیازی به خرید خط نیست ، این خط عمومی بوده و متعلق به شرکت ایرانسل میباشد )
از آنجایی که اطلاعات خطوط بین ساعت 12 شب تا 2 نیمه شب آپدیت میشود بنابراین اکثر خطوط مربوط به ساکنین منطقه میباشد.
حداقل تعداد سفارش 50 هزار عدد پیامک در هر منطقه میباشد
توجه داشته باشید بسته به ترافیک BTS ، ارسال ها ممکن است حداکثر با 2 ساعت تاخیر ارسال گردد .
هزینه ارسال به ازای هر یک صفحه 1386ریال بعلاوه 10درصد مالیات و نیز بنابه بند "ی" تبصره 6 لایحه بودجه به ازای هر پیامک 40 ریال اضافه میگردد.
توضیحات:
توجه به نکات زیر در انتخاب رمز ورود ضروری میباشد:
تعداد کاراکترهای رمز عبور می بایست حداقل ۶ کاراکتر باشد
سعی شود جهت بالا بردن امنیت رمز ورود از ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و اعداد و نشانه ها استفاده شود
حتما رمز کیبورد گوشی و یا سیستم را بر روی حالت (EN) قرار دهید
در کادر مربوط به شماره موبایل، فقط شماره موبایل کاربری میبایست وارد شود.
تعرفه ارسال با خطوط اختصاصی (صرف نظر از سرشماره خط)، برابر با خط عمومی می باشد. (به ازای هر صفحه 1340ریال)
همچنین از بین سرشماره های موجود، سرشماره های 50001 و 50002 نیاز به تمدید سالیانه دارند و در صورت عدم تمدید غیر فعال میشوند و امکان ارسال از طریق آنها میسر نمی باشد.
لینک مشاهده و خرید سرشماره های اختصاصی در ذیل موجود میباشد:
https://hub.amootsoft.com/orders/create/2
خیر. ثبت نام فقط به صورت حقیقی (شخصی) امکانپذیر می باشد. پس از ثبت نام اولیه جهت فعالسازی پنل کاربری می بایست از داخل سامانه، فرایند احراز هویت تکمیل شود.
اطلاعات اولیه به صورت حقیقی ثبت میشود اما در صورت تمایل به دریافت فاکتوررسمی می توانید پس از ثبت اطلاعات حقوقی فاکتور رسمی دریافت نمایید .
بله. ارسال پیام تبلیغاتی براساس کدپستی هر منطقه از داخل پنل امکان پذیر است.
برای ارسال پیام براساس کد پستی هر منطقه، نقشه شهرهای مدنظر دراختیار کاربر قرار میگیرد.
جهت استفاده از این امکان، میبایست هنگام ارسال پیام تبلیغاتی نحوه ارسال از طریق پیامپ انتخاب شود.
در مرحله بعدی، نقشه مناطق شهر مورد نظر باز میگردد،(نقشه پیشفرض مشهد میباشد . کاربر میتواند از بالای صفحه بر روی فیلد مربوط به شهر ها کلیک کند و شهر مورد نظر را انتخاب نماید) و سپس میتواند از روی نقشه شماره های مناطق را به تفکیک اپراتور (ایرانسل و همراه اول) انتخاب نموده و پیامک را ارسال نماید.
همچنین شهرهای موجود در لیست شهرهای نقشه عبارتند از:
مشهد، تهران، کرج، اصفهان، تبریز، اراک، آمل، اردبیل، ارومیه، اسلام، شهر، اهواز، بابل، بندرعباس، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، شهرکرد، قم، کرمان، کرمانشاه، گرگان، همدان