ثبت تیکت
پشتیبانیسوالات متداول
پاسخ سوال های شماخرید محصول
خرید سرویس یا شارژآموزش های آوانک
فایل های آموزشی1. بازه زمانی ارسال پیام صوتی تبلیغاتی از ساعت 9:30 الی 14 و از ساعت 16:30 الی 22:00 میباشد .
2. بازه زمانی ارسال پیام صوتی خدماتی از ساعت 7 الی 23 میباشد .
در صورتی که بنا بدلایل خاص (ارسال پیام برای نیروهای امداد و نجات، اطلاعرسانی وضعیت های بحرانی و...) نیاز به ارسال 24 ساعته باشد، میتوانید با ارائه مدارک لازم و سپس ارسال تیکت درخواست خطاب به دپارتمان آوانک و پیامک، امکان ارسال 24 ساعته پیام صوتی را دریافت نمایید.
متد MakeSecureCall ( تماس امن ) تنها جهت افرادی می باشد که پنل مدیریتی آوانک را دارند و نماینده مستقیم آوانک هستند.
متد OTP امکان ساخت کد امنیتی یکبار مصرف را به شما می دهد که به وسیله ی آن می توانید بخش هایی همچون سیستم ثبت نام در سایت ، بازیابی رمز عبور ، سیستم های بانکی ، تایید پرداخت آنلاین و ... را کاملا هوشمند و با امنیتی بالا پیاده سازی نمایید .
شما از طریق وب سرویس پیام صوتی آوانک (سرویس OTP) ، میتوانید آن را بر روی بخش های مورد نظر سایت خود تنظیم نمایید .لذا جهت فعالسازی این سرویس میتوانید از لینک : https://portal.avanak.ir/documentation استفاده نمایید.
در خواست شما در خصوص دسترسی به وب سرویس آوانک از طریق لینک زیر امکان پذیر می باشد:
https://portal.avanak.ir/documentation
لازم به ذکر است کلیه متد های وب سرویس به دو زبان php و c# جهت راهنمایی دقیق تر در دسترس شما قرار گرفته است.
کاربران شما می بایست از دامنه ی خودتان از وب سرویس استفاده کنند .
لازم به ذکر است که آدرس وب سرویس شما به صورت زیر میباشد.
https://<YourDomain>/webservice3.asmx
زمان پیام صوتی حداقل می بایست 3 ثانیه باشد در غیر اینصورت با خطای -5 مواجه می شوید.
خطای 8- به معنای کوتاه بودن مدت زمان صوت هست. حداقل مدت زمان مربوط به صوت 3 ثانیه میباشد.
ما در شهر های مختلف ظرفیت های مختلفی داریم که برای به مقصد رسیدن پیام ها به این عوامل بستگی دارند: حجم ترافیک آوانک ، حجم ترافیک زیر ساخت، ارسال به موبایل باشد یا تلفن ثابت.
در ارسال به موبایل محدودیتی وجود ندارد چون شبکه تلفن همراه دیجیتالی است اما به غیر از روزهای مهم مانند انتخابات یا لحظه تحویل سال نو.
اما در ارسال به تلفن ثابت و بین استانی به دلیل ترانزیت شدن تماس ها و استفاده مخابرات از مراکز تلفنی قدیمی، حجم ارسال های توزیع شده انجام می شوند و به صورت لحظه ای توانایی توزیع بالای دو هزار تماس موفق در هر مسیر(شهر) را خواهیم داشت. یعنی به 100 هزار تلفن ثابت حدود 45 دقیقه زمان نیاز است.
1. ثبت نام در سایت www.enamad.ir
2. دریافت دستورالعمل اعطای نماد الکترونیک
جهت فعالسازی درگاه بانکی، می توانید با ارائه آی پی های وب سایت آوانک به بانک موردنظر خود، اقدام به فعالسازی درگاه بانکی نمایید.
آی پی های وب سایت آوانک :
Server A IP = 185.50.37.130
Server B IP = 185.50.37.131
ضمنا دراین خصوص شما می تواند از درگاه های واسط پرداختی نیز استفاده نمایید ( زرین پال، آرین پال، پی لاین )
حال با توجه به بانک مورد نظر تنظیمات زیر را در پنل آوانک> مدیریت>تنظیمات سامانه انجام می دهیم
بانک: ابتدا بانک مورد نظر خود را از این بخش انتخاب نمایید.
شماره مشتری: بسته به نوع بانک مقادیر مختلف قبول می کند
شماره ترمینال: فقط در بانک ملت و پاسارگاد قابل استفاده می باشد
PrivateKey : فقط برای بانک پاسارگاد این فیلد لازم به مقدار دهی می باشد.
ملت: برای تنطیمات این بانک در قسمت شماره مشتری= "شماره ی ترمینال" بانک را وارد نمایید. در قسمت شماره ترمینال "username:password" و قسمت PrivateKey را خالی می گذاریم.
پاسارگاد: برای تنظیمات این بانک در قسمت شماره مشتری= "شماره ی مشتری" بانک را وارد نمایید. در قسمت شماره ترمینال "شماره ی ترمینال" و قسمت بعدی PrivateKey را وارد می کنیم.
پی لاین: فقط کافی است در قسمت شماره مشتری "Api key" یا "مرچنت کد" را وارد نمایید و مابقی فیلد ها را خالی بگذارید.
زرین پال: فقط کافی است در قسمت شماره مشتری "Api key" یا "مرچنت کد" را وارد نمایید و مابقی فیلد ها را خالی بگذارید.
آرین پال: در قسمت شماره مشتری "مرچنت کد" و در قسمت شماره ترمینال "Password" را وارد نمایید و مابقی فیلد ها را خالی بگذارید.
املای صحیح کلمات
به هم چسباندن کلمات مرکب و استفاده از نیمفاصله در صورت نیاز: جامعه ای -> جامعهای ، حمله کنندگان -> حملهکنندگان، کار گروه -> کارگروه
استفاده از کاما (،) یا سکون ( ْ ) برای حذف کسره اضافه کلمه.
استفاده از کاما (،) برای افزودن مکث بعد از یک کلمه.
استفاده از کسره روی آخرین حرف برای افزودن کسره اضافه
استفاده از اعراب (علائم فتحه، کسره، ضمه، ساکن و تشدید) برای تصحیح تلفظ
استفاده از معادل انگلیسی کلمات در برخی موارد که فارسی آن کلمه درست تلفظ نمیشود (desktop) بهجای دسکتاپ
استفاده از نقطه یا سرسطر بعد از اتمام جمله
حداقل تعداد شماره ای که برای ارسال می بایست قرار دهید 1 و حداکثر در هر نوبت 60000 ارسال میباشد.
اگر مخاطبین شما بیش از 60000 شماره باشد، میبایست در چند کمپین ایجاد نمایید.همچنین برای تعداد کمپین ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.
دلیل اول اینکه در هنگام ایجاد کمپین، گزینه ی شروع خودکار را غیر فعال نموده اید و باید حتما بصورت دستی، دستور شروع ارسال کمپین را بدهید.
دلیل دوم اینست که، کمپین خود را بصورت زماندار ثبت نموده اید و ساعت شروع ارسال کمپین شما فرا نرسیده است.
خیر. اطلاعات مربوط به زمانبندی ارسال پیام شما در سامانه آوانک ذخیره شده و در تاریخ و ساعت مقرر شروع به ارسال پیام میکند و نیازی به روشن بودن سیستم نیست.
جهت بررسی برگشت هزینه ی ارسال های ناموفق 2 راه پیش رو دارید:
اول اینکه در سوابق ارسال کمپین، روی گزینه 3 نقطه انتهای سطر مربوط به کمپین مورد نظر کلیک کرده و سپس تراکنش های اعتباری را انتخاب نمایید. در این قسمت تمامی کسر و برگشت هزینه های مربوط به کمپین مورد نظر بصورت کامل درج می گردد.
راه دوم اینکه در قسمت اعتبار، لیست تراکنش ها را انتخاب نموده و تمامی کسر و بازگشت هزینه های مربوط به سامانه ی کاربری خود را مشاهده نمایید.
خیر. در سامانه پیام صوتی آوانک فقط هزینه تماس های موفق از سامانه شما کسر میگردد.
لازم بذکر است، قبل از تایید و ارسال کمپین، میبایست به میزان هزینه برآورد شده توسط سامانه جهت ارسال، در اعتبار پنل کاربریتان موجودی باشد و پس از اتمام ارسال کمپین، هزینه مربوط به تماسهای نا موفق به پنل کاربریتان عودت داده میشود.
منظور از کمپین در سامانه ی آوانک همان ارسال گروهی می باشد. به عبارت دیگر به ارسال پیام صوتی به بیش از یک مخاطب ارسال کمپین و به ارسال پیام صوتی به فقط یک شماره ارسال تکی (سریع) گفته می شود.
هزینه ارسال پیام صوتی بر حسب پالس (هر پالس 30 ثانیه) و بر اساس نوع کاربری (عادی، نمایندگی سطح 1، نمایندگی سطح 2) محاسبه میشود.
فرمول محاسبه هزینه ارسال در سامانه پیام صوتی آوانک به شرح ذیل میباشد:
تعداد پالس پیام صوتی * تعداد گیرنده پیام * تعرفه مربوط به ازای هر پالس متاسب با نوع کاربری = هزینه کل ارسال
شما میتوانید پس از ثبت نام در سامانه آوانک و پس از ورود به پنل کاربری، در صفحه اصلی، با انتخاب گزینه فعالسازی، اقدام به خرید پنل کاربری اعم از ماهیانه، سالیانه یا دائمی نمایید.
یکی از خدمات ویژه ای که آوانک برای مشتریان خود در نظر گرفته، ایجاد و تهیه فایل صوتی شما با صدای گویندگان حرفه ای و استودیو ضبط صدای ما می باشد.
پس از ورود به پنل کاربری، میتوانید با انتخاب گزینه صداها - سفارش ضبط صدا، درخواست خود را جهت سفارش ضبط صدا ارسال نمایید. تمام سعی ما بر این است که برای شما بهترین و زیباترین فایل را با توجه موضوع متن شما تولید نماییم .
همچنین سه نوع سفارش ضبط صدا در پنل کاربری موجود میباشد که توضیحات مربوط به آنها به شرح ذیل میباشد:
در سفارش عادی شما میتوانید گوینده مورد نظر خود را پس از شنیدن نمونه صدای ایشان از داخل پنل کاربری و قسمت سفارش ضبط صدا انتخاب نموده و سپس سفارش خود را با ذکر توضیحات مربوطه ثبت نمایید. هرکدام از گویندگان یک قیمت پایه دارند و بسته به سفارشی که ثبت می کنید و تعداد واژگان موجود در متن سفارش ممکن است قیمت سفارش افزایش پیدا کند. تحویل این نوع سفارش ممکن است تا ۲۴ ساعت زمانبر باشد.
در سفارش فوری شما امکان انتخاب گوینده را ندارید. در واقع سفارش دهنده متن و توضیحات مربوط به سفارش خود را در سایت و پنل کاربری ثبت میکند و سپس هر گوینده ای که سفارش شما را قبول کند آن را انجام میدهد.
زمان تحویل این نوع سفارش از زمان قبول سفارش توسط گوینده تا تحویل به مشتری نهایتاً دو ساعت می باشد.
در سفارش نحوه قیمت پیشنهادی سفارش دهنده برای سفارش خود یک قیمت دلخواه (پیشنهادی) در نظر میگیرد و آن را در بخش ثبت سفارش وارد می کند.
سپس متن و توضیحات مربوط به سفارش خود را در پنل کاربری وارد می کند این سفارش و به همراه قیمت پیشنهادی مشترک به تمام گویندگان اعلام می گردد و اولین گوینده که سفارش را قبول کند آن را انجام میدهد.
نکته: این امکان وجود دارد که اگر قیمت پیشنهادی سفارش متناسب با نوع سفارش نباشد هیچ گوینده آنرا را قبول نکند.
اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید پس از وارد شدن به سایت آوانک گزینه ورود را انتخاب کنید، در بخشی که شما نام کاربری و رمز عبور را وارد می کنید، گزینه ای وجود دارد به نام "کلمه عبور خود را فراموش کرده ام"، بر روی این گزینه کلیک نمایید و سپس شماره موبایل کاربری را در کادر مربوطه وارد نمایید، سپس کد احراز شماره کاربری به شماره وارد شده طی پیامک به شماره کاربری اعلام میگردد و با وارد کردن کد در کادر مربوطه، می توانید اقدام به تغییر رمز عبور نمایید.لینک مربوط به تغییر رمز عبور:
https://account.amootsoft.com/Account/ForgotPassword
اگر مشترک تا یک ساعت اول تماس ، با سرشماره ای که بر روی گوشی ایشان ثبت شده تماس بگیرند، هزینه ارسال از اعتبار پنل کاربری کسر میگردد، و نیز بعد از یک ساعت هزینه ای از شخص ارسال کننده (صاحب پنل) کسر نمی شود.
به این سرویس اصطلاحا call back یا تماس برگشتی گفته میشود.
پس از ثبت نام در سامانه آوانک، کاربر میبایست بنام مالک شماره موبایلی که با آن در سامانه ثبت نام کرده است در سامانه احراز هویت نماید. به این معنا که مشخصات شناسنامه ای مالک خط موبایل را در قسمت مربوطه پس از ورود به پنل کاربری وارد نماید
در حین احراز هویت توجه به نکات ذیل ضروری میباشد:
احراز هويت توسط سامانه شاهکار بررسي مي گردد و دقيق مي باشد.لطفا به نکات زیر توجه نماييد:
1. برای احراز هویت میبایست مشخصات مالک شماره همراهی که با آن در سامانه ثبت نام کرده اید را وارد نماييد.
2. نحوه ي وارد نمودن مشخصات می بایست دقيقا مطابق با کارت ملي شخص صاحب شماره موبایل باشد و داشتن کوچکترين مغايرت املايي باعث بروز خطا مي گردد.
3. احراز هویت میبایست فقط بصورت حقیقی انجام شود و امکان احراز هویت حقوقی وجود ندارد
بر اساس قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تمامی فایل های صوتی (قبل از تایید و ذخیره شدن در لیست اصوات در پنل کاربری مشترک) نیاز به تایید اپراتور دارند و پس از تاييد توسط واحد كنترل كيفى، امكان ارسال پيام صوتى مهيا مى شود.
در دو حالت نمايندگى سطح يك و سطح دو شما علاوه بر امكان استفاده از سامانه پیام صوتی ، امكان كسب درآمد از طریق همکاری در فروش خدمات سامانه را هم داريد.
براى اطلاعات بيشتر لطفا لینک زیر را بررسی نمایید و یا با متخصصين ما (05131777200) تماس بگيريد.
https://www.avanak.ir/reseller
در حالت دموی سامانه، محدودیتهایی نظیر:
1- حداکثر مدت زمان استفاده رایگان از سامانه 10 روز میباشد .
2- محدودیت در ارسال ( امکان ثبت کمپین بیشتر از 4 شماره وجود ندارد )
3- عدم امکان استفاده از تمامی متدهای وبسرویس
وجود دارد که با خرید هر یک از سرویس های ماهیانه، سالیانه و یا دائمی، این محدودیت ها برداشته میشود.
شایان ذکر است، سرویس ها از نظر امکانات هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها در مدت زمان استفاده با یکدیگر تفاوت دارند.
ثبت نام اولیه ای که صورت میگیرد الزاما باید به نام شخص حقیقی صورت گیرد و درواقع خرید و فعالسازی پنل بنام شخص حقیقی انجام میشود.
لازم به ذکر است امکان ثبت مشخصات حقوقی شرکت جهت صدور فاکتور رسمی وجود دارد.