ثبت تیکت
پشتیبانیسوالات متداول
پاسخ سوال های شماخرید محصول
خرید سرویس یا شارژآموزش های پیامک
فایل های آموزشیوب سرویس ها برنامه (قطعه کد) هایی هستند که تحت وب قابل دسترسی اند و از طریق پروتکل های استانداردی مانند Http به انتقال و مبادله دیتا با سایر برنامه های کاربردی می پردازند. اساس کار وب سرویس (Web Service) ها بر پایه دریافت و تولید پیغام بنیان گذاری شده است. بدین معنی که آنها منتظر می مانند که کلاینت ها به آنها وصل شده و بنا به درخواست کلاینت ها به آن ها پاسخ می دهند .
بر اساس قوانين جديد اپراتور مرکز مخابرات ، جهت استفاده از متد SendQuickOTP نياز است نام مجموعه شما در انتهاي پيامک شما ثبت شود .
جهت استفاده از این متد، ابتدا می بایست یک الگو در پنل کاربری تان در قسمت (امکانات ———> الگوها———> جدید) ثبت نمایید و نیز گزینه Otp را فعال نمایید، پس از تایید الگو توسط اپراتور می توانید از طریق متد SendQuickOTP امکان احراز هویت برای وب سایت تان را فراهم کنید.
بله ، شما میتوانید با ورود به سامانه amootsms.com و در قسمت عضویت رایگان یک پنل کاربری دمو (10روزه) تشکیل داده و سپس از طریق آدرس زیر میتوانید از خدمات وب سرویس استفاده نمایید. توجه داشته باشید که در حالت دمو امکان استفاده از همه متدهای وب سرویس وجود ندارد.
برای استفاده از وب سرویس محدودیتی در خرید بسته های مختلف وجود ندارد و مشترک با خرید هر یک از سرویس ها (اعم از ماهیانه، سالیانه و دائمی) امکان استفاده از وب سرویس را خواهد داشت.
بله ، کلیه متد های وب سرویس به دو زبان php و C# جهت راهنمایی دقیق تر در دسترس شما قرار گرفته است.
برای این منظور شما از طریق لینک زیر میتوانید به وب سرویس پیامک آموت درسی داشته باشید:
https://doc.amootsms.com/Documentation
جهت ارسال کد اعتبار سنجي از طریق متد SendWithPattern باید الگوي پيامک خود را در پنل کاربري و از مسیر زیر ثبت نمایید:
( امکانات ------> الگوها ------> جدید)
و پس از تایید الگو توسط اپراتور و فعال شدن ، میتوانیم الگوی ثبت شده را با استفاده از متد SendWithPattern ارسال نماییم.
API مخفف (Application Programming Interface) رابطهایی نرمافزاری هستند که ارتباط بین نرمافزارهای مختلف را پیادهسازی میکنند. مجموعهای از تعاریف و پروتکلهای برنامهنویسی که برای برقراری ارتباط بین نرمافزارهای متفاوت باعث انجام بسیاری از امور میشوند APIها را ایجاد مینمایند.
خیر استفاده از وب سرویس شامل هزینه نمی باشد و شما تنها هزینه مربوط به ارسال پیام را می پردازید. (بر اساس تعرفه خط مورد استفاده جهت ارسال و نیز تعداد صفحات پیام ارسالی)
پیشنهاد ما برای احراز هویت در سایت، استفاده از وبسرویس با متد send quick OTP میباشد.
جهت استفاده از این متد، ابتدا می بایست یک الگو در پنل کاربری تان در قسمت (امکانات ———-> الگوها————> جدید) ثبت نمایید و نیز گزینه otp را فعال نمایید، پس از تایید الگو توسط اپراتور می توانید از طریق متد send quick OTP امکان احراز هویت برای وب سایت تان را فراهم کنید.
خیر. در صورتی که پنل کاربری شما دارای اعتبار زمانی باشد، پشتیبانی به صورت کاملا رایگان و در بالاترین سطح، توسط کارشناسان فنی ارائه می گردد.
بله، جهت ارتباط مستقیم با واحد دپارتمان آوانک و پیامک می توانید از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 08:30 الی 23:59 و روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 22 با شماره 05131777200 تماس بگیرید.
همچنین شما میتوانید با ثبت تیکت از طریق سامانه متمرکز خدمات مشتریان به آدرس لینک زیر و یا از داخل پنل کاربریتان از قسمت "ثبت تیکت" از صفحه نخست، اقدام به برقراری ارتباط با دپارتمان آوانک و پیامک نمایید.
https://hub.amootsoft.com
آموزش به صورتهای مختلف (فایل راهنمای تصویری، فایل ویدیویی، چت آنلاین، ارسال تیکت، ریموت، تماس با واحد پشتیبانی) صورت می گیرد. همچنین شایان ذکر است پس از خرید محصول، همکاران پشتیبانی با شما ارتباط برقرار می کنند و آموزش به صورت کامل انجام می شود.
اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید پس از وارد شدن به سایت پیامک آموت، گزینه ورود را انتخاب کنید، سپس در بخشی که شما نام کاربری و رمز عبور را وارد می کنید گزینه ای وجود دارد به نام "کلمه عبور خود را فراموش کرده ام". بر روی این گزینه کلیک نمایید تا از طریق ارسال پیامک اعتبار سنجی به شماره موبایل وارد شده (شماره کاربری)، اقدام به بازیابی کلمه عبور نمایید.
نکته: درانتخاب کلمه عبور به موارد زیر دقت نمایید:
* جهت بالا بردن امنیت اکانت خود، سعی کنید از کلمه عبور مرکب از اعداد، حروف (اعم از حروف بزرگ و کوچک)، نشانه ها و ... استفاده شود
* کلمه عبور حداقل میبایست 6 کاراکتر و بیشتر باشد
*اگر از سیستمی غیر از سیستم شخصی خود جهت ورود به پنل کاربری استفاده میکنید، لطفا از ذخیره کردن نام کاربری و کلمه عبور در سوابق مرورگر خودداری نمایید
خیر، پنل های کاربری ماهیانه و دائمی از لحاظ امکانات و تعرفه ارسال هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت این پنل ها در مدت زمان استفاده از این سامانه می باشد.
جهت ثبت نام پس از ورود به لینک زیر بر روی عضویت رایگان کلیک کرده و مشخصات خواسته شده را وارد نمایید تا ثبت نام شما انجام گیرد.
http://www.amootsms.com
همچنین لازم بذکر است ثبت نام حتما میبایست با یک شماره موبایل که مالک حقیقی دارد انجام پذیرد (بدلیل سیستم احراز هویت سامانه شاهکار) و ثبت نام با شماره های حقوقی (شرکتی) پذیرفته نمی باشد.
خرید به 2 روش خرید آنلاین و یا تماس با دپارتمان پیامک (05131777200) امکان پذیر است.
در صورتیکه آنلاین خرید نمایید پنل کاربریتان بلافاصله فعال می شود. لینک مربوط به ثبت نام و خرید در ذیل خدمتتان ارائه میگردد:
https://account.amootsoft.com/Account/SignUp
همچنین در صورتیکه از طریق مشاوران و واحد فروش، به روش واریز به حساب اقدام نمایید، بعد از تایید واحد مالی و حسابداری در کمتر از 1 ساعت پنل فعال می شود.
خیر نیاز به هیچگونه سخت افزار جانبی نمی باشد، زیرا سامانه تحت وب بوده و شما می توانید حتی از طریق مرورگر تلفن همراه خود نیز به سامانه پیامکی دسترسی داشته و نسبت به ارسال پیام اقدام نمایید.
خیر، فقط زمانیکه در سامانه در حال فعالیت می باشید نیاز به اتصال اینترنت دارید و در صورت ثبت اطلاعات پیامک های شما به صورت خودکار ارسال میگردند.
همچنین میتوانید با زمانبندی ارسال پیامهایتان، در تاریخ و ساعات مشخص ارسال پیامهایتان را بدون نیاز به دسترسی به سیستم در زمان مقرر، انجام دهید.
بله. بعد از ارسال پیامک در قسمت پیام ها، پیام های ارسال شده، گزینه عملیات، وضعیت دلیوری پیام های ارسالی به صورت نمودار، خروجی اکسل و ... قابل دسترس می باشند.